poniedziałek, 4 listopada 2013

Oui;d jutro jedziemy z Olka nad ocean.
tak w ogole to juz ostatnio bylam na plazy nad oceanem, ale nie z mojego powodu tylko dlatego, ze pies o imieniu Kozak nigdy nie byl.
Powinnam mu podziekowac, bo chociaz skorzystalam. Ostatnio zaczelam powtarzac wszystko co uslysze po kazdym kto powie cos wyraznego. Na tej plazy nie wiem jak to sie pisze ale czyta sie: depesz tła. Gadalam tak caly czas bo p.Pascal krzyknela tak do mojej siostry. Dopiero pozniej powiedzieli  mi,ze to znaczy rusz sie czy cos w tym stylu.I tak mi zlecial kolejny weekend. Wlasnie mamy dwa tygodnie wolnego. To z okazji 1 listopada we Francji co roku maja dwa tygodnie wolnego i mowia na to wakacje.
                        hehe;d MILYCH WAKACJI POLSKO!
P.S nie mam w co sie spakowac;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz