poniedziałek, 25 listopada 2013

                                              ZA 9 DNI DO DOOOOOOMU
a tak informacje z ostatniej chwili- jadlam wczoraj malze tyryryyr;d i chyba krewetki to byly- tak mysle ale nie jestem pewna. Wiem tyle ze odrywalo im sie glowki i sie jadlo z chrupiaca skorupka!!! Kilka dni temu pomyslalabym ze BLEEE ale stwierdzam ze jadalne;d
Jak juz o jedzeniu mowie- to ostatnio mialam na obiad - w sumie nie wiem co to bylo ale wygladalo jak jakis mozg- i do jedzenia podawane z grzankami. Sprobowalam bo mnie poprosili, ale nic gorszego w zyciu nie jadlam az mi sie plakac chcialo jak myslalam co to moze byc.
W szkole jest spoko nie liczac faktu ze dostaje bardzo duzo cwiczen z jezyka francuskiego. Moja wychowawczyni daje mi je chyba z nadzieja ze naucze sie wrszcie francuskiego;d hehehhe Moja rodzinka pomaga mi z cwiczeniami;d i nawet rozumiem;d ostatnio nauczylam sie czasu przyszlego jakiegos tam, ktorego nawet moja mlodsza siostra nie umiala;d heheh
Po ciezkim dniu moj brat zapytal czy znam film AVATAR i czy chcialabym z nimi obejrzec- czemu nie;d to nic ze ani slowa nie zrozumialam;d ale film ciekawy
POLECAM- Patrycja Pluta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz