piątek, 6 września 2013

Jutro do szkolyyy;d

Czesc pewnie juz po rozpoczeiu jestescie. FAJNIE! Ja dopiero jutro na 14. Wcale mi sie tam nie spieszy. Wczoraj ostatni raz sie widzialam z dziewczynami i powiedzili nam,ze od jutra bedzimy widywac sie tylko w szkole.Jakas motywacja zeby przetrwac dzin w szkole jest! Wczoraj bylismy zwiedzac miasto. Jest naprawde ladne. Bylysmy z dziewczynami na wielkiej karuzeli. Tego to chyba  nigdy nie zapomne. Tak jak juz mowie o wysokosciach to sie przyznam ze wczoraj sobie dopiero uswiadomilam ze mam straszny lek wysokosci. Nie wiem jak dziewczyny mnie namowily na ta karuzele.Przynajmniej widoki z gory byly ekstra czego nie powie wam Natalka bo miala ciagle zamkniete oczy.UFF... potem jak zwykle do Natalki bez Olki tez jak zwykle. Przyszla siostra pani u ktorej jest Natala. Mialysmy przepytajke z francuskiego. jakos wybrnelysmy.
po prawej ja po lewej Hejnosz;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz