sobota, 21 września 2013

SZKOLA...

Wlasnie siedze sobie na matematyce a  a moja klasa pisze sprawdzianja nie musialam. W piatek mialysmy spotkanie z p.Baronem(naszym mentorem) Jak on sie zacznie smiac to ostatnio ja sie poplakalam ze smiechu przez jego smiech. W klasie nikt ze mna nie gada. taka poprawke chcialam wprowadzic bo na poczatku mowilam ze klasa jest mila. Jednak nie jest ale chociaz w szkole mam duzo ¨przyjaciol¨ heh;d glownie plci meskiej ale co tam;d. Przed chwila kolega z przedniej lawki zapytal czy mam kalkulator pozyczyc;d (nie mialam ale pech) Juz sie dowiedzialam, ze mam nowy plan na 2 tygodnie wiec stad te ciagle spoznienia;d Nie dodaje czesto postow bo problemy z dostepem do internetu. W szkole wszystkie stronki poblokowane oprocz tych przeznaczonych do nauki. Dzisiaj zobaczylam ze mamy tutaj autobusy szkolne. Uczniowie musza miec zolte okoelki a kierowca pomaranczowa. Mialam dzisiaj lekcje EATDD nie wiem co to za przedmiot, ale mam go z trzema nauczycielami- dziwne to troche.
z osiolami;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz